Hörde jag dålig bloggning?

Kom hem från Gnäs för över en vecka sen men har inte orkat blogga.. Verkligen inte skriva om allt som hänt, så sjukt mycket.. ingen skulle ens orka läsa en tiondel av allt! En stor fet Kbry på de asså. 
 
Konfirmerades i lördag oxå, det gick väl helt OK antar jag.
I present fick jag: 
- 2 halsband
- Ett armband
- En ny gitarr
- 2 skålar
- En kopp  
- En blomma
- 1600 kronor
 
Förövrigt så händer det massa grejer i mitt lilla liv just nu, imorn drar man till Hosjö. Taggad tjej! 
Annars så vet jag inte vad jag ska skriva, så kollar nog klart på Sex And The City nu, har typ missat hela avsnittet men vafan?
 
Puss o Kram, Skumbanan 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0