Nåtarö

Borde väl skriva ett inlägg om Nåtarö då! :) 
 
På Nåtarö så gjorde vi allt möjligt, var i hennes kiosk och jobbade, badade (skiitkallt), solade, pratade och en massa. 
Första dan var grym, träffade Hanna R från BB och snackade en massa med henne, skitsjysst och skön tjej! 
(klicka på bilden för att komma till hennes blogg) 
Lars fick även en gullig bild på mig och Moa som Hanna skicka, det kan nog vara det bästa jag varit med om, han är förjävla underbar! 
 
Andra dagen kom Moas söta kusin Leo. Nästan 2 år gammal vars intelligensnivå sjönk rejält när han stod och pratade med GB glussgubben. 
Härlig grabb dedär! 
 
Annars har jag fått en härlig solbränna! Helt sjukt att jag, Katarina Block, blivit brun! Hoppas det håller sig bara,, 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0