9 dagar kvar!!

Om 9 dagar är det skolavslutning! taggad till tusen!
Sista riktiga dagen i skolan imorn då, efter det blir det tjejkväll med flickorna. Onsdag är vi lediga. På torsdag har vi nån jävla kulturdag? Och på fredag är det utflyckt.
Nästa vecka på måndan så är det städning men vi drar och kollar på "Vittra-VM" ist så slipper vi städa :)
På kvällen blir det servering av niornas avslutningsmiddag!
Tisdag utflyckt och sen slutar vi på onsdan!! :D
-
Idag fick jag reda på lite betyg också, fick fucking A i hemkunskap!!! Sveriges lyckligaste tjej typ! :D
B i religon, C i historia, C i samhäll, D i engelska och svenska, C i matte. sen vet jag inte.
Men har sjukt bra betyg tycker jag! meritvärde på över 200 och 2 terminer kvar att kunna höja mig innan gymnasieintagningsgrejen.
Glad tjej med sommarkänslor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0