Katarina här!

Hej alla glada!

Jag som skapat den här bloggen heter Katarina och är 15 år gammal.

Jag bor i en liten håla utanför Stockholm där jag går i skolan. På fritiden umgås jag med mina kompisar, är i stallet eller pluggar.

 

Den här bloggen kommer inte bara handla om mig själv och mitt liv som typ 90 % av alla bloggar handlar om utan jag ska göra den speciell.. Kan inte riktigt förklara på vilket sätt men ni lär märka!

Just nu känner jag att det är väldigt oklart vad jag försöker säga men egentligen är det inte det, bara jag som är för trött just nu! Men som sagt, ni lär märka senare!

 

En sak till: Min design är inte den snyggaste för tillfället, har suttit i timmar och hållt på så fortsätter imorgon!

Nån snäll person som är bra på sånt får jättegärna hjälpa mig!

 

Kram



Kommentarer
Bülow

Najs katta, designen var jätte fin ! :) <3

2012-04-26 @ 18:37:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0