Förvirring

Såklart jag är en del förvirrad, vilken 15-årig tjej är inte det lixom? Mer eller Mindre.
Och jag är "mer förvirrad".  Verkligen!
Jag är förvirrad över allting, jag vet inte vad jag vill, tycker osv. Ena stunden vill jag de och nästa stund något annat.
Jag har så stora drömmar om hur jag vill ha det när jag blir stor, utbildning, jobb, boende, familj osv. Men också vill jag "bara" jobba i stan och bo med min familj i Täby, och samtidigt skulle det vara hur coolt som helt att flytta till U.S.A. och bli rik eller nåt!
Utbildning, hur vill jag ha det? Det är nu i höst jag väljer gymnasium och jag vill så mycket! men framförallt, jag vill lyckas!
Fast med vad?
det är lixom det som är problemet.
-
Jag är verkligen förvirrad. Jag vet knappt vem jag är.
Men det är väl så det är att vara tonåring. Det är ju då man ska "lära känna sig själv" tydligen. Kanske hör förvirringen in där?


Kommentarer
Mimmi

Självklart är du förvirrad. Shit vi har ju inte ens levt halva våra liv än, klart vi inte kan veta exakt vilka vi är! Men gå på magkänslan och gör det som känns rätt. <3

2012-05-02 @ 21:21:40
URL: http://mimsan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0