Rädd

Ibland kan jag se mig själv som sjuk på något sätt.. Jag är väldigt känslosam, tänker en aning för mycket och har svårt för förändringar.
Jag behöver bara kolla på en film i två timmar för att sedan känna mig konstig att "komma tillbaka" till verkligheten igen, eller komma hem från semestern. Jag mår konstigt och börjar grina, haha?
-
Jag är rädd för framtiden oxå, det har säkert med att göra att jag inte gillar förändringar. Jag är rädd för att det inte kommer va som nu (och det kommer det ju inte), att jag inte kommer ha dom vänner jag har, att jag inte tycker som jag tycker, känner som jag känner osv.
-
Jag vet inte heller varför tårarna rinner när jag skriver det här, känslosam är jag ju men..?
Och så är det väl för att jag börjar tänka en massa nu när jag skriver.. alla säger att det är bra att tänka men det är fan inte bra för mig, jag kommer gå och bli deprimerad.. :(
-
Anledningen att jag skriver det här är att jag känner mig så konstig just nu. Snart sommarlov, långhelg och bara det "lilla" att Sverige åkte ur hockey-VM igår.
Fatta asså, jag blir depp för en sån liten förändring, först är dom med och helt plötsligt är dom inte det.. jag måste seriöst vara sjuk?
-
Eller så tyder det bara på att jag är rädd för verkligheten.


Kommentarer
olivia

Alla är vi nog lite rädda för framtiden :)

2012-05-18 @ 18:49:23
emma

Håller med olivia, men du ska inte gå och tro att du är sjuk, herregud sånt här är helt normalt allt tänka och känna. och vet du, som du sa förut när vi sitter där i våra äckliga mormorkläder med en kopp te och löser korsord så ska vi ändå ha tjejkvällar, vårat "gäng" ska aldrig förstöras, ingen pusselbit kommer någonsin försvinna. Vi ska hålla ihop! <3

2012-05-18 @ 20:57:07
Hanna

Förstår katta <3 alla känner så och förändring är inte kul :/ jag blev oxå depp när de åkte ut! Men jag säger som jag brukar: tänk på mig så blir allt mycket bättre ;))) kramiiii

2012-05-18 @ 22:21:13
Mimmi

Kattis då!!

1. Du är inte sjuk

2. Tänk inte FÖR mycket, du blir lätt känslosam, so what? Alla är olika och du är lite känslosammare än vissa, det är inget mer med det.

3. Alla tänker så om framtiden någon gång. Det är bara normalt. <3

2012-05-20 @ 18:10:26
URL: http://mimsan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0